استخراج ابری چیست
نوشته شده توسط : فرنوش معزم

در استخراج ابری یا هشینگ ابری به مراکز استخراج گر لیست ارزهای دیجیتال اجازه داده می شود تا بیت کوین را برای افراد استخراج نمایند و به شکلی تجهیزات آن ها را اجاره نمود و در ازای این کار دستمزدی پرداخت کرد.در حقیقت نوع کسب و کار این مراکز بر اساس بیت کوین می باشد ولی نه قیمت بیت کوین زیرا بسیار نوسان دارد.یعنی در استخراج ابری، بدون تکیه بر قیمت بیت کوین بازگشت سرمایه را به همراه دارند و اگر قیمت بیت کوین صفر شود، ارزش سرمایه آن ها هم صفر خواهد شد که این روش با توجه به شرایط حال حاضر، مطمئن ترین و امن ترین روش برای اجاره دادن تجهیزات به وسیله بهترین قرارداد های استخراج ابری بیت کوین می باشد.

همچنین باید بگوییم از زمانی که قیمت بیت کوین در حال افزایش می باشد صاحبان این مراکز هم از سود های خوبی بهره برده اند که نشان دهنده یک وضعیت برد برد می باشد و دیگر نیازی نیست که کاربر هزینه های زیادی برای استخراج بیت کوین بپردازد.پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری از طریق روش استخراج ابری را دارید حتما از پس انداز اضافه خود استفاده کنید و با آن مقدار پول شروع نمایید زیرا در حالت کلی ریسک پذیری بالایی دارد.

مزایا و معایب استخراج ابری

مزایا :

۱-عدم نیاز به هزینه های راه اندازی، نگهداری و تعمیرات تجهیزات و دستگاه ها و همچنین هزینه برق

۲-عدم نیاز به تحمل گرمای فراوان و وجود دستگاه های خنک کننده و همچنین صدای زیاد

۳-تا هر زمانی که بیت کوین سودآور باشد و تمایل به این کار وجود داشته باشد می توان این کار را ادامه داد و بعد از آن متوقف کرد.

۴-عدم نیاز به انتظار برای شروع استخراج بیت کوین

معایب :

۱-سو استفاده برخی از شرکت ها از افراد تازه کار و کم تجربه

۲-سود های بلند مدت کم

۳-متوقف کردن فرایند استخراج توسط مراکز به دلیل کاهش احتمالی قیمت بیت کوین

برخی از شرکت های معروف و مطمئن در استخراج ابری

قبل از معرفی این شرکت ها باید بگوییم که اطمینان از نحوه کار و تجربه مرکز مورد نظر بسیار مهم است زیرا مطمئن باشیم که از تجربه خوبی بهره مند می باشد و سرمایه مان در جای مطمئنی است. برای این کار می توان از نظرات سایر استفاده کنندگان از شرکت مد نظر بهره گرفت.

دلیل نکته ذکر شده این می باشد که متاسفانه شرکت های زیادی هستند که در این کار کلاهبرداری می کنند که به از دست رفتن سرمایه افراد منجر می شود و می توان هش اوشن را به عنوان یکی از این کلاهبرداری های بزرگ معرفی کرد.

شرکت های معتبر در استخراج ابری عبارتند از :

۱-جنسیس ماینینگ

۲-ماینر گیت

۳-هش فلر

۴-هش نست

۵-هشینگ ۲۴

۶-نایس هش

۷-اوبوت

و …

همه موارد فوق شرکتهای خارجی بوده و می توان گفت اوبوت در حال حاضر بهترین آن ها می باشد زیرا راه حلی خاص و عالی دارد که افراد در آن می توانند درصد هایی از یک نمونه ابری را خریداری کنند که برای پرداخت آن می توان از طریق پی پال یا رمز ارز ها انجام می پذیرد و رمز ارز های مختلفی مانند اتریوم، ریپل و … را خریداری نمود.

در نهایت باید بگوییم که با وجود تمام مزایا و معایب موجود در این روش، استخراج ابری در حال حاضر گزینه ای بسیار مناسب و سودآور می باشد.





:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال،ارزهای دیجیتال،بیت کوین،بلاک چین،بلاکچین،استخراج،استخراج کردن،ماینینگ،استخراج ابری ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: